ENORMT sjuk?!

Nu efter en dryg vecka här i huvudstaden måste jag säga att jag trivs mycket bra! Sjukt härlig klass, BRA föreläsningar, soft schema, bor centralt, härligt väder, shopping.. Love it! Imorgon är jag ledig, weehoo! ;) Passade ganska bra eftersom att jag har dragit på mig en förkylning. Not nice. :( Sen har jag blivit så bortskämd eftersom att jag aldrig (läs: väldgt sällan) är sjuk, så nu när jag bara har att hosta och snuva och snackar med mina kompisar så säger jag att jag har nog aldrig nånsin varit så här sjuk, för jag mår sååå dåligt, osv. Lite krydd kanske, men det får man ta. Så nu hade jag planerat att bli frisk så att jag orkar med morgondagens planer.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0