En lyxig helg med Dirty Dancing och kändisfest på Grand Hotel!

Jag kommer än ihåg när jag såg affischen för Dirty Dancing första gången. Då tänkte jag direkt att den däääär, den skulle jag verkligen vilja se! MEN, den går i Stockholm, så det blir lite omständigt.. När jag var ute och gick förra veckan lyckades jag gå förbi Berns och China Teatern, och såg affischerna "live", haha. Då visste jag att jag bara skulle se den! Det gjorde jag också, i lördags. Den var maaaagisk. Verkligen sjukt bra! I slutet när Johnny sa "Nobody puts Baby in the corner" och sen när lyftet kom var jag helt till mig!!! Får ni chansen- SE DEN.

 

Om det hade varit nog med roligheter där hade jag varit mer än nöjd, men så var inte fallet. På söndagen var jag nämligen på galapremiären av den nya svenska thrillern "Hypnotisören". Det var riktigt trevligt med kameror och röda mattor överallt! ;) Filmen var grymt bra, tycker jag. Sen har den ju redan fått massa nomineringar och liknande innan den ens har kommit ut, och det säger en del. Men filmer som är regisserade av Lasse Hallström har ofta blivit väldigt bra. Det som är lite extra coolt är att Lasse inte har varit mer än ett par dagar per år i Sverige under dom senaste 25 åren, men nu kom han hem från USA för att göra den här filmen. Och lyckades få med sig Micke Persbrandt, Lena Olin, Tobias Zilliacus, och många fler. Stort i svensk filmhistoria! Eftersom att jag var med och hjälpte till bakom filmen stod mitt namn i eftertexterna, tänk er den känslan alltså!! Går inte riktigt att fatta..! Sen drog vi vidare till Grand Hotel där hela festen var och där var det väääldigt exklusivt. Så min kväll- och hela min helg- rockade ganska hårt måste jag säga! Love life. ♥

I pausen på Dirty Dancing. Väldigt glad tjej!!

Utanför vid Berns!

Välkomnande och mingel på Rigoletto innan filmpermiären!

Filmstjärnorna tackar för sig efter filmvisningen!

Röda mattan påväg in till Grand Hotel!

 
 
Det bjöds på alla möjliga tilltugg och drycker!

Alla hade fullt upp med att testa alla olika delikatesser!

Vimmel på festvåningen på Grand Hotel! Vilken kväll. ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, vilket liv du har gumman! Inte alls avundsjuk... Eller? ;) Saknar dig! <3

2012-09-25 @ 22:01:01
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0