Kusinlunch

Idag regnar Stockholm bort, tror jag. Har därför sett till att inte vara ute allt för mycket. Mötte upp mina fina kusiner för en lunch på Vapiano. Samuel bor här nere, och Maria är nere på besök över helgen så då passade vi på att stråla samman. Jag åt pasta carbonara (ja, jag är feg som inte vågar testa massa nya specialrätter, men man måste ju köra lite safe ibland) och till efterrätt tog jag en panacottaliknande historia med färska jordgubbar. Det var hemskt gott, mums! Vi satt och surrade ganska länge och det var hur mysigt som helst. Måste göras om!!

Min mat när jag precis hade börjat käka! Tänkte ta en bild på efterrätten, men råkade äta upp den istället.. Oops! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

MAAAAAAT <333333

2012-10-20 @ 18:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0