Besök på Operan!

Idag fick vi göra vårt skoljobb på Operan! Var riktigt kul att få springa runt överallt där och se hur det ser ut backstage i alla kulisser och så också..! Det är verkligen fina miljöer om man säger så! Tog lite bilder så att ni kan få se lite! :)
 
Sen gick jag en sväng på stan med Mattias från min grupp. Vi gick på NK och sen på sturegallerian. Ojoj, så mycket fina (och dyra) saker det finns att köpa alltså. Sen gick jag till Lindex påväg tillbaka till tunnelbanan, och det resulterade i en kofta och en vit topp. Kan visa bilder sen! :)

Var en riktigt varm och härlig dag idag. Därför kländes det extra avlägset med tanken på snö. Men snöat har det uppenbaligen gjort uppe i Norrland idag. Tacka vet jag Facebook. Man vet att man är norrlänning när hela ens nyhetsflöde handlar om snö- right? ;) Nåja, överlever nog ett tag till utan snö, faktiskt. 

Här är lite bilder från Operan idag!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0