Uppsala!

Några av mina fina vänner från Älvsbyn var nere i Uppsala i helgen för att besöka Samuel. De ville att jag skulle komma igår och dra ut med dom, och jag är inte den som är den, så jag drog dit. Var superkul att träffa grabbarna igen, länge sen vi sågs! Kvällen blev rolig, även om det inte blev riktigt som planerat. Sen imorse sov vi ganska länge och sen drog vi och åt på Max. Ingen av oss var väl precis på topp, så vi gjorde inte många knop. Gick runt lite på stan, typ.
 
Sen tänkte jag ta tåget hem. Det gick inte så bra, eftersom det precis när jag skulle åka hade varit nån som hade hoppat framför ett tåg. All tågtrafik till och från Uppsala stod därför stilla. Tog en taxi istället, det var väldigt skönt att få åka bil. Oj vad jag har saknat det alltså. Men det var ju inte bara jag som ville ha taxi, så det var ganska kaos på taxi-stationen. Resan hem tog lite kängre tid än beräknat, men vad ska man göra? Såna situationer uppstår ju tragiskt nog då och då och det drabbar ju väldigt många. För mig blev det ju inte så farligt, men många som skulle till exempel till Arlanda missade nog sina flyg. 
 
Var hur som helst kul att se grabbarna, och att se Uppsala litegrann! Ska dock dit igen om inte alltför länge, för så lätt slipper du mig inte Ida! ;) Mehe.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha bra! Jag ser fram emot det ;)

2012-11-25 @ 21:16:32
URL: http://sundstromida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0