Sleeping beauty!

Jag är ingen morgonmänniska. Trots detta följde jag, snäll som jag är, min syster till flygbussen imorse när hon skulle hem. Gick upp typ halv 8, och var heeelt död. Kunde typ inte tänka, inte gå, inte sätta mig ner, för då skulle jag somna. Men jag höll mig vaken, satt och åt frukost, följde med till flygbussen och gick hem igen. Sen tänkte jag att jag kanske ska ta och lägga mig igen och dra mig lite. Sen vaknar jag av ett samtal, och då är klockan alltså drygt halv 2. Och jag hade kunnat sova längre, för jag var fortfarande seg. Vad hände där liksom?! Sen kan det säkert också bero mycket på att jag har haft besök varje helg nu i 4 (?) helger i rad. Det blir rätt intensivt, men det är ju självklart superkul att så många vill komma och hälsa på. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Fin bild ;) Haha, vet du vad jag sa när jag skulle gå på bussen imorse? "Ungdom till Umeå Airport! Eller näää, alltså Arlanda!"

2012-11-11 @ 21:16:36
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0