Nacka forum!

Idag har jag varit med syster hela dagen! Vi åkte ut till Nacka forum, första gången jag var där, men det var riktigt trevligt. Många bra butiker och härlig stämning. Köpte mig en skickad tröja, jeans, en mössa och så lite julklappar och annat småtjaffs. Btw har jag tagit bider med min systemkamera som jag tänkte lägga in på blokkeeen, men tror ni att sladden fungerar? (Svara nej.) Just det. Den är trasig, så det funkar inte jättebra. Men ni får nöja er med bilder från min iPhone tills vidare helt enkelt. Tog bilder från när jag och Emma åt på Taco bar i Nacka Forum! Gott gott! 
 
Tacotallrik for sure!
 
Syster!
 
Hungrig! Här ser ni förresten min nya jacka från Mango! Kan lägga in bättre bilder sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0