MONDAY-BOWLING

Ikväll drog jag ut till Sickla för att bowla med klassen! Väldigt kul var det måste jag säga, trots att jag fortfarande tror att alla som är mycket bättre än jag är dopade och fuskar. Garanterat. Jag vet inte vad det är med mig och bowling, men vi har verkligen en konstig relation. Ibland är jag typ ganska skillad, men oftast är jag ju helt ute och cyklar! Håller alltid på att tappa balansen när jag kastar iväg klotet (höll på att skriva skjuter, men det lät lite väl brutalt!), så det kanske inte är den bästa tekniken. Idag fick jag iallafall en massa spärrar, men det gick verkligen inte att skjuta en strike alltså. Blev vaaaansinnig, och sen tog jag kloten från vip-sidan (internskämt, sorry) och då fick jag STRIKE! Glädjen. Tur att jag blir glad för småsaker. Och förresten jag kom faktiskt nästan först i sista serien. Hur hände det liksom?!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0