Kognition!

Igår började vi en ny kurs, kognition. Jag älskar ju psykologi, så tycker att det är asintressant. Det är en skön känsla när man längtar till föreläsningar, och när man väl är dr vill man typ inte att dom ska ta slut. Inte som förra kursen. Men den fick man genomlida, helt enkelt. Viktigt att ha med sig sen i övriga kurser i utbildningen, they said. Har också fått tillbaka hemtentan som jag skrev för typ.. länge sen (?) i socialpsykologi, som jag hade klarat. JAJAMÄN! 
 
Dagens föreläsning är om minnesfunktioner om jag inte minns snett. Haha, oj. Det där lät lite kul. Men vi kör på det. Ha en fin dag!! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mike

Hello Erika! I've been reading your blog for a couple of weeks and I must say that i like your design style. I also have to tell you how beautiful you are! Yes, I find you very attractive :)
Now to the point. I've only been i Sweden for two month and I lives in Stockholm and studies at Stockholms University. I think I've seen you there.. You live in Stockholm, right? Anyway, you seem to bee a pretty nice girl and since I haven't met any friends here yet, would I really appreciate to meet you some day! :) If it's okey by you of course. So,if you're interested maybe you can write your phone number in you blog so I can contact you!
Ps. I'm also pretty handsome and I donn't bite ;)
Love
Mike

2012-11-07 @ 11:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0