Den svaga länken

Såg Beck i söndags. Det skulle jag inte ha gjort alltså!! Det handlade om våldtäckter här i Stockholm som skedde längs den blåa tunnelbanelinjen. Som om jag inte var nog rädd för den innan?! När man fick se bilder från stationen ute i Hallonbergen och Näckrosen.. Där har jag ju åkt!! Skräcken alltså. Jag som tänkte att jag var nojig som var rädd att åka långt ut från stan! Dock är ju Beck en film (ja, jag förstår ju att det inte är på riktigt), men det är ju sånt där som faktiskt händer där ute men som tystas ner. Kommer aldrig våga mig utanför grön linje. Möjligtvis röd. Nångång. Huvva!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Akalla-Jocke ;-)

2012-11-27 @ 18:08:22
Postat av: Anonym

Akalla-Jocke ;-)

2012-11-27 @ 18:08:23
Postat av: Erika

Haha, jag snacka om Akalla-jocke på den alltså! ;)

2012-11-28 @ 20:46:24
URL: http://erikakarlssonss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0