Hårmodell igen!

Det är ett bra tecken när man typ har glömt bort att man har en blogg, eller..? Har helt enkelt haft way to much att göra dom senaste veckorna, och bloggen har inte direkt prioriterats. Vet inte ens om jag har nämnt det, men jag var hårmodell åt amanda, igen! :) Det var på en visning på kulturens hus för två veckor sen. Temat var drömmar, och jag fick vara en ängel! Var tydligen med i NSD, men har inte hunnit läsa artikeln.. Fick dock bilden skickad, så slänger in den, för där ser man hela min outfit.. hehe.


Tog lite bilder under dagen också, men orkar inte börja leta alla nu.. Men vill ge creds till Amanda! Hon lyckades ge alla modeller kreativa frisyrer och kläder efter temat. Imponerande, fina Amanda! ♥

Kommentarer
Postat av: M

Trodde aldrig den här dagen skulle komma. Ett STORT grattis till dig, Eika! Du har gjort något som många inte skulle klara av, eller som många bara skulle skita i. Jag är mycket stolt över dig. Den 19/2-2012 ska jag komma ihåg som den dag du, äntligen, uppdaterade din blogg. Bra jobbat tjejen. <3

/ Din stalker..?

2012-03-19 @ 22:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0