"When you're older you'll understand" - The Fray

Måste bara få börja med att tacka alla som gratulerade mig igår.. Tack ska ni ha, allihopa! Hade en väldigt bra dag med frukost på sängen, presenter, middag på restaurang, tårta med familj, sjäkt och vänner och annat som en födelsedag innebär.. :) Väldigt kallt var det också! Tur att man slapp vara ute.. haha. Men det jag älskar med kylan är att det blir så otroligt vackert överallt! Kan typ inte sluta förundras över naturen en riktigt kall och klar vintermorgon.. 

Ikväll vet jag inte riktigt vad planerna är.. Verkar bli häng med några kompisar i eventuell kombination med tv eller film. Works for me! :) Älskar förövrigt mina underbara vänner!! Vad skulle jag göra utan er?! Tack för att ni finns, och för att jag vet att jag alltid kan lita på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0