Alla hjärtans dag!

Hoppas att alla har haft en fin dag! Det har iallafall jag haft. Har hunnit med att vara på nån mässa på Nolia för att sen ta en fika med fina tjejer och dra en snabbis på stan. Ikväll blir det att dra till bror i Boden. Nice! :) Dessutom hoppas jag att ingen har missat erbjudandet som telia har idag- så att man får hämta ut en gratis ask med geléhjärtan bara om man visar upp en kupong i mobilen. Ska dra till Coop och göra det sen. 

Jo, juste. Jack ville ju hänga med mig ikväll, men har tyvärr inte tid.. Sorry babe! Kanske en annan gång.. Mehe ;)



Kommentarer
Postat av: brother

blir det inte lite incest om du pussar mig?

2012-02-23 @ 15:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0