Juldagen!

Hoppas ni alla hart haft en härlig jul! Själv har jag haft det riktigt mysigt. Har varit väldigt kul att träffa familjen igen och det blev en mysig julafton hemma med gäster! :) Idag åkte vi till mormor och åt julgröt och mjukkaka (himmelskt god, åt typ alla hon hade), det var väldigt trevligt! Sen var det väldigt gott fika efter det så klagar inte! :) Hittade en gammal målarbok där som jag hade målat i vid nåt tillfälle då och då sen jag var 6 år. Minns en del bilder jag hade färdlagt som jag tyckte var sååå fina, och nu när jag ser dom skrattar jag bara. Eftersom att jag fortfarande inte är helt vuxen (och det kommer jag alridg att bli heller) så bestämde jag mig för att fortsätta i målarboken, så jag målade en bild (blev lite finare än när jag var 6 år)(tack och lov) och skrev ERIKA 19 ÅR. Ohyes! :) Slänger in några julbilder imorrn om jag får tid. Nu får vi nöja er med lite bilder från este momento när jag sitter och dunkar i mina nya UrbanEars (kärlek)!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0