Sagan om konungens återkomst

Igår såg jag sista filmen i sagan om ringen-triologin, så nu kan jag bocka av det från min lista med saker att göra innan jag dör. Har dessutom sett alla i extended version. Ska det vara så ska det, liksom. Men måste säga att det var liite jobbigt att sitta typ 5 stycken i 4 timmar framför en liten dataskärm (nej, vi orkade inte koppla in den i projektorn och se den så. Ett misstag som vi alla kom at ångra ganska snabbt..) och titta på en och samma film. Men som tröst var den väldigt bra, precis som dom två tidigare filmerna. Så om ni inte har sett dom, eller om ni inte har sett dom i extended version (inget annat räknas på riktigt, det förstår ni va?) tycker jag att ni ska sätta er ner och se dom NU! ..eller ja, när ni får tid helt enkelt. Men jag säger som Nike's slogan; Just do it.

Varning! Du blir väldigt fängslad i filmerna när du ser, och det kan också hända att ditt sentimentala läge kopplas på automatiskt. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild :) tagit den själv?

2012-04-22 @ 16:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0