Till dig, Julia!

Idag var jag snabbare på att byta om efter idrotten än några av killarna i min klass. Fastän vi hade bad och det tar typ ett halvår att tvätta håret och allt. Just sayin'.

Sen måste jag bara få fråga, vem tusan bokar en tandläkartid 8.10 när hon för typ första gången ever har sovmorgon på en fredag?! Jajjemen, som ni säkert redan har listat ut sitter geniet här vid tangenterna i egen hög person. Så imorrn måste jag upp. Fml.


Nåt annat som stör mig till tusen just nu är att mitt hår är grymt slitet. Hatar kluvna toppar och äcligt hår. Fast egentligen är det inte så konstigt, har typ inte klippt håret på några decennier. För att inte bara sitta och hata faktumet att mitt hår är nött, utan istället göra nåt åt saken, sms:ade jag min trogna vapendragare Vickan och frågade om hon kunde klippa mig typ NU. Snäll som hon är sa hon att det skulle gå bra, så ska sticka dit med en gång nu. Nu har du iallafall fått en uppdatering kära Julia. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Jag har bara en liten fråga. Hur stavar du "äckligt"?

2011-11-24 @ 19:15:58
Postat av: Erika

Men nu ska vi inte haka upp oss på småsaker! Jag stavar typ alltid fel för att jag skriver så snabbt när jag skriver på bloggen, så tycker ändå jag gör det grymt bra på bloggen när jag inte stavar fel såååå ofta. Right? ;)



ps. fick rätta typ 3 stavfel bara nu när jag slrev den här kommentaren, så då förstår du att jag inte ids jämnt. Det blir som det blir.

2011-11-24 @ 21:40:59
URL: http://erikakarlssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0