Mitt livs sista höstlov..

Har haft ett riktigt skönt lov. Sista höstlovet i mitt liv, tyvärr.. Känns lite sad måste jag erkänna. Jag tog, som ni märkte, även ett litet lov från bloggandet. Orkar inte berätta allt jag har gjort, men sammanfattat kan man säga att jag har:

• Sett många filmer
• Åkt till IKEA med fina brudar!
• Jobbat
• Köpt nya träningstights som är sjukt sköna som jag typ bor i. Love them!
• Varit med kompisar och bara pratat och skrattat till 4 på natten
• Jobbat med mitt projektarbete
• Sovit!! Eller vänta.., säger man ens så? det såg ju jättefel ut.. :o
• Tränat lite med finaste Johanna!
• Varit på halloweenfest på farmen
• Haft tjejkväll med mys, godis och snyftfilm
• Köpt lyxshake på max


Bra lov, helt enkelt. Dessutom är jag ledig imorrn också, så ikväll ska jag bara chilla! :) Kanske se en film? Eller bara hänga på facebook som, trots alla hot och tidningsrubriker, fortfarande finns kvar. Om ni hade missat det, tänkte jag. Men nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: Anonym

glömde du inte christ alive nu? .... ;)

2011-11-07 @ 14:35:29
Postat av: Anonym

Jobbar du på Konsum?

2011-11-08 @ 16:27:29
Postat av: Erika

svar: ja, julia. :)

2011-11-08 @ 20:59:20
URL: http://erikakarlssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0