Tagga psykologiprov!

Imorgon är det psykologiprov som står på schemat.. Är lite rädd, även om jag faktiskt för en gångs skull har pluggat (även om jag somnade lite då och då, men det hör väl till?!) :) Creds till mig där. Så ska gå och kötta sönder det där provet hade jag tänkt! Kanon. Annars då? Mina syskon har nog lite psykiska störningar, för när jag loggade in på min facebook hade dom typ kommenterat gamla statusar och gillar massa gammal skit på min logg. Haha, dom är ju som dom är.. Men jag älskar dom mest av allt ändå!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det, älskling? :)

2011-12-16 @ 16:27:18
Postat av: Erika

Tror det gick bra faktiskt! :D fast det tyckte jag på spanskaprovet också, så vi får väl se.. ;)

2011-12-17 @ 11:04:19
URL: http://erikakarlssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0